Sunday, September 21, 2008

hmm....todai so cham larhx
got lotz of homework nid to do
but non of 1 homework i noe how to do = =''
so...decide to do 2moro[in skul]

i nva wonder tat i hab use how many paper to do mie karangan
more thn 2??
in the end=0
totally blank
how to do? how to do?

whole page..in the end blank

haiz..such a failure
cant even done mie work properly
add maths...karangan...physic..
i gonna crazy cuz of those subject

++EXAM
exam is around the corner
bt wat i know is act i know nth
wat i hab learn?
wat is tat?
wat is tiz?
how to do?
i learn tiz be4?
nvm..forget bout it


yesterday..i finally gt 张起政's song~!!!!
his song is hard to find
cant even find from the internet @.@
anyway..hab to thank mie frenz
send the whole album song to mi..kekekeke
now i'm over happie =)
kip hearing his song=p
its NICE!!

i gonna change mie blog song to his song
if i can find..kekekekke

++白马不是王子++
我不是王子 不屑去写诗
坦率是我的特质 不怕口吃
你爱上王子 白马上奔驰
我却偏爱周星驰 耍赖但真挚
Hey Girl 坐在白马上的
不一定是王子 我比他们更真实
Hey Girl 坐在白马上的
不一定是王子 耍帅很过时
颠覆的童话故事 王子干坏事
英姿是虚声作的势
随从也许才会是你注定的真命天子
白马不是王子 选我比较踏实
公主:
一睁开眼睛 怎么会是你
想多吃苹果一颗 再度昏迷
我不是王子 五官不精致
平凡不见得羞耻
等你来测试
童话故事的结局 我并不同意
完美的让人质疑 不可思议
已经二十一世纪
童话已不流行
公主的凄美际遇
只属于传奇 只属于传奇
你听到无?



++这一刻++
成长是不停的探险 孤单在过程里蔓延
你是个意外发现 陪我跨越那些像终点
却过去了的考验
在我学会高飞之前 你已决心给我永远
流泪也不曾埋怨 有你爱我就能够代替
生命灿烂的一切
只要你陪在我身边
我不需要诺言
这一刻有你任何事都能实践
你陪在我身边
我期待每一天睁开眼
一起实现幸福的预言
原来天使的视线
一直守护着我的世界
才愿意让我和你相遇


okie...act todai decided to go pm
bt in the end
rain=(
no pm can go
so..i better stay at home and done mie homework
which wil lead mi to kurang siuman XD

2moro going to take photo
becuz of the camp=)
after photo..
wanted to ply badminton wid carmen
now~i'm going to continue mie hw




-| guess we re at our best miles away-
-so far so far-
-you got m| hypnotized so mesmerized-

No comments: