Wednesday, November 12, 2008



i though i wil be strong and wun be so hurt anymore
bt ting does nt goes rightly

midnitez..
i wil miss u

i cried
without anyone knowing

try to be strong...



雨 冰冷的雨
洗不掉你的泪水
我 无措的我
只能看着你枯萎
伤害 安慰
还有我对你的心碎
太傻 太乱 太过疲惫
我无法说服你
也无法改变你 爱上谁
只是看着 盼望着是场错 oh~~
天无法告诉我
也无法改变我 去爱谁
只能这样
让雨水稀释了痛的感觉
雨 冰冷的雨
洗不掉你的泪水
我 无措的我
只能看着你枯萎
伤害 安慰
还有我对你的心碎
太傻 太乱 太过疲惫
我无法说服你
也无法改变你 爱上谁
只是看着 盼望着是场错 oh~~
天无法告诉我
也无法改变我 去爱谁
只能这样
让雨水稀释了痛的感觉
我无法说服你
也无法改变你 爱上谁
只是看着 盼望着是场错 oh~~
天无法告诉我
也无法改变我 去爱谁
只能这样
让雨水稀释了痛的感觉
我无法说服你
也无法改变你 爱上谁
天无法告诉我
也无法改变我 去爱谁
只能这样
让雨水稀释了痛的感觉


Yesterday slept at 5 midnitez
and wake at 11 todai

my class trip to P.Penang..

my dadi doesnt allow mii to go..><
i wish i can go...
reason for nt letting mii go pinang

1) i nt nva go pinang be4
2) i shuld folow my mum go bangkok

3) nth to let u visit ther
4) ur bro is coming bk from ther and u going ther

okiexx...felt dissapointed =.=

wanted to go but cant...T_T

2moro hab to pass up moral essay

i hav onli done 1 eassy....

another 7 more to go...

god bless mii~~!

jin yee also din do at all
so...
she decide to ponteng skul
wad~!!
how could u juz leave mi alone~

wan kena scold also kena together marhx..
aiyo
we have to face the music together...






-when the ra|n is pourng down-
-and my heart |s hurt|ng-
-no one-
-can get |n the way of wat im fee|ing-

No comments: